Taller gallego de cáncer de mama – 10 de octubre de 2019

13 Setembro 2019

La Fundación Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela (FIDIS) organiza una nueva edición del “Taller gallego de cáncer de mama” que tendrá lugar el próximo 10 de octubre de 2019 en el Hotel San Francisco de Santiago de Compostela.

Puedes consultar el programa aquí  Díptico Taller Gallego de Cáncer de Mama - 10 de octubre de 2019 (866 downloads )

Más noticias

El IDIS convoca el concurso Innova-IDIS 2026

El IDIS convoca el concurso Innova-IDIS 2026

Se trata de una iniciativa de la Comisión de Innovación y Transferencia del IDIS, con el apoyo de la Unidad de Cultura Científica e Innovación del IDIS, que busca dar visibilidad a los artículos científicos originales publicados por personal investigador del IDIS en el año 2026, mediante la creación de “Cápsulas de animación Innova-IDIS”.

ler máis
Resumen de privacidade

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerche a mellor experiencia de usuario posible. A información das cookies almacénase no teu navegador e realiza funcións tales como recoñecerche cando volves á nosa web ou axudar ao noso equipo para comprender que seccións da web atopas máis interesantes e útiles.